mutteal

mutteal
@karaksd
Ey aşk! Seni senelerce yaban ellerde, hoyrat dillerde aradım. Oysa bendeymişin bilememişim. Oyalanmışım. Kalakalmışım...
"Canım gönlüne varmış bir kere, çarem de sensin, çaresizliğim de."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Görme engelli kardeşimiz dediki; ''Kitap okumasaydım kör olurdum.''
...samimiyet, dilimiz ile kalbimizin yazdıklarımız ile yaptıklarımızın birbirini tutmasıdır.
Vardır elbet herkesin gönlünde gizliliği, dünyasını güzelleştiren insan...
“Ben ancak O, beni yaratana taparım. Şüphesiz O beni doğru yola iletecektir.” Zuhruf : 27