Dünyalık derdinse...
Göğün kuşlarına bak: Ne ekerler, ne biçerler, ne de ambarlarda toplarlar. Semavî olan onları besler. Siz onlardan daha değerli değil misiniz?
Uykulu gözlerle, döndüm rüyamdan
Sana sarı laleler aldım, çiçek pazarından
Sen olmasan buralara, gelemezdım ben
Sevemezdım bu şehri, anlamazdım dilinden
...
“ Neyi seversen, o olursun. ” der Osho ve ekler “ sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkarabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev. ”...🥀