Gece hüznün serinliğidir
Gece et parçası dediğimiz
Kalbin onarılmasıdır
Gece yarı ölümdür,
Belkide kötülüklerimizi görüp
Aşkla Allah'a dirilmektir
Gece yaptıklarımızı yaptığımız için
Yapmamaya adadığımız saatir..
Sensiz gönül şehrimin sokak lambaları sönük, karanlık yolumu bulamıyorum
Sen gel ki yüreğimdeki yıldızlar parlasın, aydınlansın her yer
Gel ki sensiz âmâ olan bu gözlerime nur gelsin, güneşim olup karanlık gecelerimin aydınlığı ol
Yeterki gel...3
Sende bir şey var, öyle bir şey ki hiçbirinde rastlamıyorum. Öyle bir şey ki işte bütün endişelerim senin yanında yok oluyor. Ruhuma bir şifa bir sakinlik geliyor. Dudaklarını gözlerime dokundurduğun zaman bütün canımın koşa koşa gözlerime toplandığını, orada sana kavuşmaktan mutlu olarak kaldığını hissediyorum...3