"İnsan, gerçekle ego arasında kaldığında, zihin her zaman egodan yana işliyor. İnsana kendini iyi hissettirecek, egoyu tatmin edecek yolu mutlaka buluyor! Ne kadar aptalca! İnsan ne kadar tuhaf bir canlı! Egoya düşmeye can atarken gerçeğe gitmek için neden bu kadar ayak sürürüz ki? Sonra da durmadan incinen varlığımıza acırız! Oyuna bak sen! Meğer kurban, katilin ta kendisiymiş!! "
"Beyaz Adam, Hopi Kızılderilisine sormuş : Neden sizin insanlarınızın şarkıları hep yağmur üzerine? Hopi Kızılderilisi şöyle cevap vermiş : Bizim buralarda çok az yağmur yağar da ondan. Pekiiiii Beyaz Adam... sizin şarkılarınız neden hep aşk üzerine?"