Subuk

Subuk
@katarsisim
profilin devamı için Abuk
uzun zamandır yaşıyor gibi hissetmiyorum. yediğim tat vermiyor uyumaya çalıştığım her dakika zehir oluyor ve aldığım her nefes boğazıma diziliyor. Ya Rabbim sen kuluna dayanamayacağı imtihanı omuzlarına yük diye yüklemezsin bende kaldıramıyorum artık anla halimi ne olur..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında biliyor musunuz iğrenç bir insanım. insanların haberi olmadan çok dalga geçiyorum onlarla ama farkında bile olmuyorlar..
meğersem emir can iğrek- Nalan şarkısında ki Nalan mışım..
Müzik
"Dalgınlığım için kusura bakmayın kendimi bildim bileli sürekli biseylerle mücadele ediyorum.."
Kurşun adres sormaz ki Yaktın beni en derinden depremlerde yine yüreğim Yangınlar çaresiz..
Müzik