📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Birini ilk öldürüşüm değil.”
“Ve son da olmayacak mı?” dedim dalgınca. “Peki ya ben, Memur Bey? Beni de öldürür müsünüz?”
Öne doğru bir adım atıp boğazımı hafifçe kavradığında nefesimi tuttum.
“Hayatım çok daha kolay olurdu o zaman,” dedi.
Çok güzel bir kitaptı. Diyecek çok şeyim var o yüzden incelemem spoiler içerecektir.
Naila’nın güçlü karakterine hayran oldum. İlk başlarda ailesini olduğu gibi kabullenmesi, zaten yapmaları gereken şeyleri bile yaptıklarında mutlu olması ve onlara asla toz kondurmaması ailesine olan bağını tam gösterdi. Ama buna rağmen ailesinin tamamen cahiliyetten kızlarını bi aileye satmaları da alınan değer verilen değer denklemini tamamen bozdu. Amin’e ilk başta ne kadar hoş bir adam ya demiştim, sonra kıza hayvan gibi tecavüz edince dedim ki sen geç o işi. Bu arada Naila’yı bayıltıp evlendirdikleri kısmı ben de baygın bi şekilde okudum -sinirden-. Bir erkek, özellikle evlenip aile kuran bir erkek annesine bu kadar sadık kalmamalı. Aynı evin içinde yaşamaları ayrı, evliliklerinin üç kişi olması ayrı gıcıktı. Nasim bi yürü git Allah aşkına…
Saif kadar minnoş yürekli bi çocuğu ben de sevebilirdim düşününce. Bu arada Saif’in babasının kitaba katılışı da tam bir kıyaslama olmuş ki cuk olmuş. Kitabın sonu ters köşe bitti, ölecek falan sanmıştım kızı.
Sonuç olarak yazarı beğendim. Akıcı, sürükleyici bir kitaptı. Ve beni gıcık edebilmesi de başarısını gösterir :)