kübra dgn

kübra dgn
@kbrdgnay
"Ne idrakım kaldı,ne de yolum. Sebeplerimi tükettim,zannım bitti. Ben artık kelamın nakledicisi değil,bizzat bu hakikatin tâlibi olucam." İmam Gazali
Reklam
Bırakabilmek. Nasip olursa,bi atın dört nala koşması gibi olacak.
"Denedim ayrı,hepsi ayrı. Ama hep aynı."
Ben bu dünyaya ibadetlerimle paralel bi halde köklenmek istiyorum.
Hesapsız seveceksin canın ağzına gelse de. Sen pay edersin gönlünü onlarca hüzüne.
Reklam