kübra dgn

kübra dgn
@kbrdgnay
Tutmam gerek,sormam gerek, bilmem gerek. niçin niçin, kuyuya düşen çocuk niçin ölmesin?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir rüyada yürüdüğünde, ama biliyorsun rüya görmediğini. Özür dilerim ama anla, bu aşktır."
“seher vatinin ibadetiyle kalbin ki tavanı yüksek, perdesi havalanan, geniş bi oda gibi olsun.”
iş hayatında bazı intikamlar sessizce alınır.
Herkes alışkın borsalarla zehirlenmiş bir dünyaya. Benimse dar. Çünkü,dargın havsalamın gücü yok bazı şeyleri taşımaya. Biraz üzgün ve Ömer öfkesinde biraz. Öyle hisab katındayım,katlim savcılardan sorulmaz. Nicedir kavrayamam haller içinde halim. Beni bir ses sahibi kıl, kefarete hazırım. Öyle mahzunum ki, hüzün ciltlerinde adıma artık rastlanmasın. + + +