kübra dgn

kübra dgn
@kbrdgnay
tam aşık olmalık bi hava var. Çünkü bütün güzel şeyler kışın olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kulun Allah hakkındaki zannını, aksiliklere rağmen koruyabilmesi.."
Sadece insanların hayatından değil kendi hayatımdan da öylesine geçip gidiyormuş gibi hissediyorum.
Keşke beklentisiz bi hayat mümkün olsaydı.
Kalbin neredeyse evin orda derler. Kalbim özgür yani ben evsiz miyim? Yoksa sadece kalpsiz mi? Korkunun cesaret için var olduğunu söylerler. Cesur olmak için mi korku doluyum? Aşksız hiç bir şey gerçek değil derler? Yani kalpsiz miyim? Yoksa sadece daha az mı seviyorum?