kübra dgn

kübra dgn
@kbrdgnay
Ne çok şeye sabrediyoruz be amann
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Soğuk havada cildim güzelleşiyor ve yaşam kalitem artıyor. Hele güneş yoksa missss
"Şâyet gayb perdesi açılıverse iyilik yapan kimseler, yaptıkları iyiliklerin mükâfatını gördükleri için sevinçlerinden; kötülük yapan kimseler de teessüf ve kederlerinden dolayı gülüp eğlenmeyi unuturlardı. O halde, ramazan ayında hak ve doğru yolu talep husûsunda hırslı olun ki o sizi her türlü nimetlerin ihsan olunduğu ebedîlik yurduna; Cennet’e ulaştırsın. Ve sizi en büyük korkuların yaşandığı günde, bütün korkulardan emin kılsın.”
Astrologlar,söylediklerinizden en azından bi tanesinin beni bulması gerekiyordu püüü....
Güneş doğduğu yerden batardı. Nehir olduğu yerden akardı. Güzeli görür gönül, anlıyorum. Her fırsatta kaçar mısın? Kartlarını açar mısın? Bugün biraz da gerçekler lazım. Ah, keşke anlasam şu derdini. Vazgeçtim, artık yoramam bende kendimi. Yoramam.