-Abi, şöyle bir şey var, Kur'an'da yazıyormuş.
-Kim söyledi Kur'an'da yazdığını?
-Falanca hoca dedi abi, çoh bilgili bir hoca
- Sordun mu? Neresinde yazıyormuş? Kaçıncı Ayet?
-Yok abi sormadım.
-Merak etmedin mi hiç?, gerçekten yazıyor mu? İnternet cebinde, bi merak edip sorup baksaydın.
-Abi koskoca hoca yalan mı söyleyecek...
...
Bu diyalog size de tanıdık geldi mi?
Okumak yok, anlamak yok, inanmak var