Kemal Berat Genç

Kemal Berat Genç
@kemalgnc_
İçimden dedim, beraber yürüyelim olur mu? Varsın gemilerimizi taşıyamasın sular. Varsın yarı yolda uyuya kalsın, Bize gönderilen bahar... İçimden dedim, beraber yürüyelim olur mu? Varsın gölgemiz olsun hüzün. Dilediği gibi uzatsın can evimize ayaklarını. Varsın annemiz olsun tütün. Hayat daha sert vursun yumruklarını. İçimden dedim, ilmeği kaçmış bir hayat bizimkisi. Nedir alnımızdan öpmek için izimizi süren. Kalmış mıdır kalesi düşmüş bir şehrin cazibesi. Nedir yalnız bize yakışan bu serüven. Bu serüven ki Bizden biri yaptı sırtımızdaki hançeri. Ve terk etti bizi huzur denen sevgili. Kalakaldık, şaşkınlığın avuçlarında Billur bir kuş gibi... 🖋 İbrahim Tenekeci 📜 Beraber Yürüyelim Olur mu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne kadar değişmişsin görmeyeli, Ellerin güzelliğini kaybetmiş nasırdan, Hüzün rengi almış saçlarının her teli, Gözlerine gölgeler düşmüş kahırdan, Gözlerin ki, gördüğüm gözlerin en güzeli, Ne kadar değişmişsin ben görmeyeli. Böyle mahzun kederli değildin eskiden, Fıkır fıkır gülerdi gözlerinin içi, Dudakların nemliydi sevgiden, arzudan Yapraklarına çiğ düşmüş karanfiller gibi, Baygın kokusuna anılarla beraber giden, Böyle mahzun kederli değildin eskiden. Sevdiklerin vefasız mıydı bu kadar, Ağlamaktan mı karardı gözlerin Bir zamanlar gözyaşını sevmezdin, Şimdi nerden yaşardı gözlerin Hasta mısın, yorgun musun nen var, Sevdiklerin vefasız mıydı bu kadar Arzular vardır bilirsin anlatılamaz Eskisi gibi kalsaydın ne olurdu Taptaze, ıpılık kar gibi beyaz Keder sana yakışmıyor gül biraz Arzular vardır bilirsin anlatılamaz. 📝| Keder Sana Yakışmıyor 🖊| Victor Hugo
“Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Yıllardır kurduğun cümleyi, bilmem kaçıncı kez yeniden kuruyorsun. Ne yapalım, kısmet değilmiş...” 📖||Kürk Mantolu Madonna 🖊||Sabahattin Ali
Sen gittin gideli doğmuyor güneş Geceleri aydınlatmıyor artık yıldızlar Sen gittin gideli gündüzleri çaldılar Geceye döndürdüler yaşamı Sen gidince zamanı durdurdular Bir bardak şaraba sarhoş oldu geceler kuşlar bile terketti seherde şakımayı Karanlıklar boyu baykuşları dinledim Sen gidince mevsimler değişti ılık rüzgarlar fırtınaya bıraktı yerini Kader kara kara birşeyler yazdı alnıma Yaşantımı benden alıp düğüm etti mutsuzluğa. NAZIM YILDIZ📖 SEN GİTTİN GİDELİ⏳
Sana kızgın değilim. Sana kızmayacak kadar seni iyi tanıyorum. Sonra seni seviyorum. Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum. Bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim. Allahaısmarladık. – İçimizdeki Şeytan
Aşk