Kezban

160 syf.
Not rated
Kısacık, kurgusu ve betimlemeleriyle etkileyici kitap okumayalı epey olmuş. Bunu kitabı okurken aldığım keyiften daha iyi anladım. Öncelikle kolay okunan bir eser değil. Yazarın kaleminin gücünü psikolojik ve felsefi dilini okuduğunuzda anlıyorsunuz. Kitaptaki kurguyu anlamanız ve kitabın keyfini almanız adına sakin bir yerde okumanızı tavsiye ederim. Baş karakterimiz Eren’in gözünden olanları , yaşadıklarını ve şahit olduklarını okuyoruz. Tramvayda bir yolculuk hikayesi olsa da Latife’nin börek yapıp sattığı yerde oturup börek yiyor, eşi ölen amcanın porselenlere olan bakış açımızı değiştirmesini anlattıklarıyla farkediyor doyumsuz bir sohbete dalıyoruz. Camideki hocanın Eren’e isim verirken olanlar ( ki bizim Eren kız ), kiliseye gittiği ve orada şahit oldukları, çingene kızdan aldığı çiçekler , babannesi ile olan anıları , doktor Selim’in yaşadıkları derken bir yolculukta yaşanabilen ve yaşananları okuduğumuz keyifli bir okuma yapıyoruz.
Saatte 430 Metre
Saatte 430 MetreBirsen Ertan · DKY Yayınevi · 202131 okunma
Reklam
160 syf.
Not rated
Deneme türünde kitaplar okumayı sevenler için İnşirah ile geldim bugün. Kitap sohbet tadında ilerlediğinden okuması kolay oluyor ve okuyucuyu yormuyor. Başlıklar verilerek kısa kısa yazılar mevcut. Bu yazılar sonrasında minik şiir ya da sözler bulunuyor. Kısa bir kitap olduğundan çabuk okuyup bitiyor. Yazarlar iki kardeşmiş ve birlikte kaleme almışlar. Manevi yazılarda bulunuyor kitabın isminden anlaşıldığı üzere. Ama çok fazla tasavvufi bir kitap olmadığını düşünüyorum ben. Türü severlerin seveceğini düşünüyorum.
İnşirah
İnşirahHakan Özkan · Olimpos Yayınları · 2021414 okunma
480 syf.
9/10 puan verdi
Jane Casey’in Maeve Kerrigan serisinin dördüncü kitabıyla geldim bugün. Polisiye sever bir okur olarak vazgeçilmez yazarlarımdan olduğunu söylemeliyim. Her ay bir kitabını okumaya çalıştığım ve bana eşlik eden güzel arkadaşlarımla seride dördüncü kitabı geride bıraktık. Ve benim en sevdiğim kitap oldu okuduklarım içerisinde. Yazarın kaleminin gittikçe güçlendiğini bu kitabında daha iyi hissettim. Kurgu ile birlikte olayların akışı merak unsurunun bitmemesi ile sayfalar akıp geçiyor. Maeve’nin özel hayatına dair bilgiler okumak ise sevdiğim bir diğer yanı. Katilin yakınınızda birlikte çalıştığınız biri olduğuna dair şüpheye düşüren bir kurgu düşünün inanılmaz güzel değil mi? Her ne kadar Maeve gibi ben de şüpheye düşmüş olsamda hiç beklemediğim bir kişiydi. En baştan katili bulmuş olsam da insan acaba mı demekten kendini alamıyor. Konusuna dair spoiler vermemek adına konuşmuyor olsamda türü severlerin okumasını isterim.
Parafili
ParafiliJane Casey · Olimpos Yayınları · 20151,523 okunma

Reader Follow Recommendations

See All
240 syf.
9/10 puan verdi
Aile çocuk kitaplarına bir tık daha fazla ağırlık veriyorum bu aralar. Eksiklerimi hissettiğim ve bunları gidermek için kitaplara sığındığım bir dönem de karşıma çıkan doyurucu bir kitap ile geldim. Her ne kadar internet, tablet , bilgisayar kullanımı kızımda şu an olmasa da ilerde kullanımı artacağından neler yapmam gerektiğine dair bilinçlenmek istedim. Bunun yanı sıra televizyon bağımlılığını yenmek zor. Ve maalesef en tehlikeli yer haline geldi. Ekran bağımlılığını yenmek ve bunun için neler yapmamız gerektiğini, internet kullanımında çocuklarımızı bazı hoş olmayan sitelerden, kişilerden korumak adına almamız gereken kurallar ve sınırları maddeler halinde ve örneklemelerle anlatmış yazar. Bir çok satırın altını çizdiğim ve başucu niteliğinde olan bu eseri tüm ebeveynlere başta olmak üzere herkese tavsiye ediyorum.
Dijital Dünyada E-Beveyn Olmak
Dijital Dünyada E-Beveyn OlmakSalih Uyan · Timaş Yayınları · 2022568 okunma
352 syf.
9/10 puan verdi
| Umuda Dans | Yazarın ‘Kalbimin Sahibi’ kitabını okuyunca vurulmuştum kalemine. Umuda Dans kitabıyla artık vazgeçilmez yazarlarım arasına girdi😍 Samimi ve doğal karakterleri okurlarına bizzat yansıtması ve karakterlerin bizden birileri olduğunu görmemiz ile empati yaparak , verilen duyguları yaşayarak okumamızı sağlıyor. Kurgu muazzam. Laz bir karakteri anlatırken Artvin- Arhavi’ye gittim sayesinde. Bir kaç laz kelimede öğrenmiş olabilirim. Oraların havasını , doğallığını, insanlarının bire bir yansıtılmış olması büyük araştırma ve emek olduğunu gösteriyor hiç şüphesiz. E böyle olunca da sadece bir aşk hikayesi değil de kurguyla bütünlenmiş verilen mekanların anlatılış biçimleriyle harmanlanmış karakterlerin inişli çıkışlı zor ve tatlı anlarını yaşadığımız enfes bir aşk kitabı okumuş oldum. Her satırını yazarın hissettirdikleriyle okumak müthişti. Aşk romanlarını seven her bir okura mutlaka tavsiyemdir. Bense yeni kitaplarını dört gözle bekliyorum.
Umuda Dans
Umuda DansBaşak Kızıltan · Parola Yayınları · 201956 okunma
Reklam
56 öğeden 16 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.