Otobüs yolculuğum sırasında başlayıp bitirdiğim efsanevi bir kitap oldu benim için. Evrime karşı olan ilgisi ve bilgi birikimi bu denli mükemmel bir şekilde hikayeleştiren Jack London’ın zekasına kitabı okurken defalarca hayran kaldım. Şu ana kadar okuduğum kitaplar içinde en sevdiğim kitap bu olabilir