Agnes Quotes

You can find Agnes quotes, Agnes book quotes, the most impressive sentences and paragraphs on 1000Kitap.
Son nəfəsimə qədər, gözlərimin nuru itənə qədər bu sevgi yaşayacaq və mənə yaşamağa güc verəcək.
- Sən ölümdən sonra həyatın olduğuna inanırsan? - Yox, bu halda hər şey bir növ mənasız olardı... Əgər ölümdən sonra da həyat davam eləsəydi.
İnsan gördüklərində yaşayır və ölür, deyib Paul Valeri, amma insan yalnız düşündüyünü görür.
Xoşbəxtlik nöqtələrlə, bədbəxtliksə xətlərlə ifadə olunur, - o dedi. - Əgər sən bizim xoşbəxtliyimizi təsvir eləmək istəyirsənsə, Sorat kimi çoxlu balaca nöqtələr çəkməlisən. Və bunun xoşbəxtlik olduğunu yalnız uzaqdan baxanda görmək olar.
İnsan
-İnsan gördüklərində yaşayır və ölür - amma insan yalnız düşündüklərini görür
Sivilizasiya nazik bir dəridir, ona qulluq etməyəndə tezliklə yırtılıb gedir.
Sayfa 61
"Es muss etwas passieren, damit die Geschichte interessanter wird", sagte ich endlich zu Agnes. "Bist du nicht glücklich, so wie wir es haben?" "Doch", sagte ich, "aber Glück macht keine guten Geschichten."
"Ich bin immer traurig, wenn ich ein Buch zu Ende gelesen habe", sagte Agnes. "Es ist, als sei ich zu einer Person des Buches geworden. Und mir der Geschichte endet auch das Leben dieser Person. Aber manchmal bin ich auch froh. Dann ist das Ende wie die Befreiung aus einem bösen Traum, und ich fühle mich ganz leicht und frei, wie neugeboren. Ich frage mich manchmal, ob die Schriftsteller wissen, was sie tun, was sie mit uns anstellen."
Sayfa 120Kitabı okudu
Während ich in früheren Beziehungen immer viel Zeit für mich alleine beansprucht hatte, konnte ich Agnes nicht genug sehen. Seit unserer Wanderung im Park dachte ich dauernd an sie und kam nur noch wirklich zur Ruhe, wenn sie bei mir war und ich sie anschauen, sie berühren konnte.
25 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.