Kalan 7 ay boyunca bu kitapları "kesin" okuyacağımı düşünüyorum, geçmişte aldığım kitapları eritmek şart olduğundan bu listenin yapılması da şart oldu..
1.
Amok Koşucusu oldu bu yıl. Beni muhteşem derecede etkiledi diyemem fakat bir günde bitirilebilir, akıcı, tabii ki yazarın çok güzel psikolojik analizleriyle dolu keyifli bir kitaptı. Nitekim bu ayı yine aynı yazarın
Geçmişe Yolculuk kitabıyla kapattım ki iki kitabın da ortak noktası, yazarın çok insani bir