Okunma
Swedish
Yayınevi:
Wahlström & Widstrand
Svenska diplomater i gisslandrama

Den erfarna förhandlaren Amanda Lund hamnar mitt i hetluften när två svenska diplomater kidnappas i Kabul. I en kamp mot klockan jagar hon svar i en härva av mord, heroin och sex.

Under jakten på kidnapparna upptäcker Amanda att hon inte är ensam om att försöka hitta diplomaterna - och att hon saknar någon att förhandla med. Hemma i Stockholm stundar ett afghanskt statsbesök. Amandas kollega Bill Ekman utreder mordet på en ung man samtidigt som han håller departementen underrättade om Amandas framsteg i Afghanistan. Men varför försöker regeringen mörka kidnappningen? Och varför hör inte kidnapparna av sig? Snart inser Amanda att den svenska ambassadören i Kabul döljer mer än vad hon kunnat ana.

Fyra dagar i Kabul är en internationell spänningsroman av debutanten Anna Tell.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

Swedish
Yayınevi:
Wahlström & Widstrand
Svenska diplomater i gisslandrama

Fyra dagar i Kabul är en internationell spänningsroman av debutanten Anna Tell.

Kitabı okuyanlar 1 okur

• civciv