Heves Heves Geçicidir, Aşk İse Ulaşılmaz

6,7/10  (7 Oy) · 
6 okunma  · 
3 beğeni  · 
138 gösterim
Kalbin beyin ile olan savaşında mühimat az, düşman çoktu...

Senin adını inlerken ruhum; dizginleyebilir misin içimde dörtnala koşan vahşi atları? Asıl iplerime!" Kaderinin uzun parmak aralıklarından fırsat bulup, tam da düzlüğe çıktığını düşünen Pilot Utkan Tunaboylu koşarak uzaklaşması gereken bir kadına vurulmuştu. Hayatın bu son tokadı onu yerden yere vururken; kaçtığı bu istikametin yanlış olduğunun çok sonra farkına varacaktı. "Yeni mahsullere yer açılsın diye dalımdan koparılmıştım. Sebebi olmalıydı dalımdan ayrılışımın, sana kavuşmalıydım.

Maratona erken başlayıp yolu yarılamadan nefessiz kalmış bir savaşçıydı, kurtuluş olarak gördüğü küçük dairesi kendisine cehennem olacaktı. Genç balerin Pare Heves Kahveci tıpkı yaralanan ayak parmak uçları gibi hayatını da saklayacaktı.
  • Baskı Tarihi:
    Ağustos 2016
  • Sayfa Sayısı:
    480
  • ISBN:
    9786058353923
  • Yayınevi:
    Mortena
  • Kitabın Türü:
TSena_gl 
 29 Eyl 2017 · Kitabı okudu · 4 günde · 3/10 puan

Olumsuz yorum yapmaktan cidden hoşlanmıyorum ama bir okur olarak hayal kırıklığı yaşamış olmakta, ayrıca hoşlanmadığım bir durum. Kitabın konusunu çok farklı düşünmüştüm, yazarın anlatımınıda ama iki yöndende beklentim karşılanmadı. Kitabın, genel olarak anlatımda sıkıntı vardı; hızlı ve daha hareketli ilerlemesi gereken yerde durağan ve yavaş, konuyu anlamamız yönünden yavaş gidilmesi gereken yerler ise hızlıca geçilmişti. Sanırım ilk defa bir kitapta hiçbir karakteri benimsemedim, hatta sevemedim. Kitaptaki iç konuşmalar gereksizdi, uzatılmıştı ve Utkan'ın neredeyse her zaman cinselliğe çalışan aklı ve tavrı, bunun bir de o hiç hoşuma gitmeyen iç konuşmalarla ekstra uzatılarak gözümüze sokulması falan gerçekten hiç hoş değildi. Heves karakterinin saçma sapan davranışları da beni deli etti diyebilirim; adama doğru düzgün bir şey açıklamadığı halde, adamın ona karşı olan tavrınlarına ilk başta kızmazken sonradan kızması, adam sevdiği için öğrendikleriyle birlikte deliriyor ama kız bayılınca onu bırakıp gidebildi diye beni sevmiyor, düşüncesi içerisine giriyor falan, çok tutarsız davranışları vardı. Genel olarak bakarsak yaşadıkları az buz şey değildi ama yazar, bunları yeterince iyi işleyememişti; bu sebeple mantıken kötü şeyler yaşadığını bilsemde, duygu olarak bunları hissedemedim. Başta dediğim gibi, hızlıca geçilen yerler; kızın yaşadıkları, ardındaki gerçekler ve bu yaşadıklarının üzerine aldığı intikam... bunlar o kadar hızlı geçilmişti ki geri kalan koca kitapta: iki karakterin bir ayrılıp bir barışmasını, saçma sapan yerden çıkan tartışmalarla, gereksiz yere uzatılan tripleşmelerini okuduk. Müge karakterine ayrı bi' sinir oldum; abisine değildi de neredeyse her konuda Heves'e hak verip onun yanında olması hiç hoşuma gitmedi. Diğer bir konuda Ertan, yani Müge'nin sevdiği adam, öyle bir halt yiyor ki ama bizim bu Müge karakterimiz onu kolayca affediyor; bu, büyük bir gurursuzluktur ve gösterilen sebep ise oldukça saçmaydı yani kesinlikle 'sebep' denilipte üzerinde durulmazdı ve bu, çok iticiydi.

Kitaptan 1 Alıntı

Hatice Nur Uzunlar 
20 Nis 2017 · Kitabı okudu · Beğendi · 10/10 puan

"Herkes öldürebilir sevdiğini, kimi bir bakışıyla yapar bunu, kimi dalkavukça sözlerle, korkaklar öpücük ile öldürür, yürekliler kılıç darbeleri ile..."

Heves, Sümeyye Kalyoncu (Sayfa 124 - Mortena)Heves, Sümeyye Kalyoncu (Sayfa 124 - Mortena)