Nikolai'a olan sevgim gittikçe büyüyor 😂 Olduğu kişiyi henüz yüzde yüz göstermiş biri değil, birçok role bürünüyor ama kendinden emin tavırları ve cümleleri ile o kadar çok güldürdü ki beni.
İyi ki var 😂
Yazın izlediklerim~✨
Film:
1-Trainspotting(1996)
2-Bohemian Rhapsody (2018)
3- The Freedom Writers (2007)
4-The Saw 2 (2005)
5-10 Things I Hate About You (1999)
6-Truman Show (1998)