Geri Bildirim

Learning C# by Developing Games with Unity 3DTerry Norton

·
Okunma
·
Beğeni
·
147
Gösterim
Adı:
Learning C# by Developing Games with Unity 3D
Alt başlık:
Beginner’s Guide
Baskı tarihi:
2013
Sayfa sayısı:
293
ISBN:
9781849696586
Kitabın türü:
Yayınevi:
Packt Yayıncılık
Programlama herhangi kavramına mutlak yeni başlayanlar için, bir senaryo yazmaya üstesinden gelmek imkansız bir engel olarak görünebilir. Gerçek şu ki anlamak için sadece üç basit kavram vardır, şudur: 1) bazı bilgileri tipine sahip; 2) bilgi kullanılarak ve 3) bilgi alışverişi. Bu kavramların her biri çok basit ve son derece önemlidir. Bu üç kavram Birlik tarafından sağlanan özellik kümesine erişmek için birleştirilir. "Unity 3D ile Oyun Geliştirme ile C # öğrenme" programlama kavramları hakkında hiçbir şey bilmiyor varsayar. Öncelikle size zaten bildiğiniz günlük örnekler kullanarak programlama mutlak temellerini öğreneceksiniz. Kitabın ilerledikçe, zaten kelime biliyorum çünkü C #, sonuçta bir yabancı dil değildir bulacaksınız. Bir kaç anahtar kelime ve bunu bilmeden önce, ikame kullanarak, kod düşünme olacak. Kitap basit terimlerle üç C # kodu ve komut yazma için gereken kavramlar açıklayarak başlar: bilgiyi tutmak için 1) değişkenleri; 2) yöntemleri (işlevler) bilgileri kullanmak için; ve 3) Nokta sözdizimi ihtiyaç duyulan bilgileri iletmek için. kitap C # kodlama ve Birlik scripting dünyasını açmak için bu kavramlara dayanmaktadır. Sen Unity Komut Referans sağlanan özelliklere erişmek için bu yeni gücünü kullanacaktır. Bu kitabın ilk yarısında kodu yazma başlayanlar için ayrılmıştır. değişkenler, yöntemler, Dot sözdizimi ve karar işleme kavramları tam olarak açıklanmıştır. C # gerçek bir programlama dili olduğundan, biz kontrol yardım ve Birlik projenin her aşamasını organize etmek için bir devlet Makine geliştirmek için bu yararlanın. Temel programlama kavramları kurulmuş ve biz bazı Durum Makinesi organizasyon sonra, Birlik özellikleri ve güç komut dosyası başvurusu kullanılarak erişilir. "Unity 3D ile Oyun Geliştirme tarafından Öğrenme C #" hedefi nasıl Birlik Scripting Referans kullanmak için size öğretmektir.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

Adı:
Learning C# by Developing Games with Unity 3D
Alt başlık:
Beginner’s Guide
Baskı tarihi:
2013
Sayfa sayısı:
293
ISBN:
9781849696586
Kitabın türü:
Yayınevi:
Packt Yayıncılık
Programlama herhangi kavramına mutlak yeni başlayanlar için, bir senaryo yazmaya üstesinden gelmek imkansız bir engel olarak görünebilir. Gerçek şu ki anlamak için sadece üç basit kavram vardır, şudur: 1) bazı bilgileri tipine sahip; 2) bilgi kullanılarak ve 3) bilgi alışverişi. Bu kavramların her biri çok basit ve son derece önemlidir. Bu üç kavram Birlik tarafından sağlanan özellik kümesine erişmek için birleştirilir. "Unity 3D ile Oyun Geliştirme ile C # öğrenme" programlama kavramları hakkında hiçbir şey bilmiyor varsayar. Öncelikle size zaten bildiğiniz günlük örnekler kullanarak programlama mutlak temellerini öğreneceksiniz. Kitabın ilerledikçe, zaten kelime biliyorum çünkü C #, sonuçta bir yabancı dil değildir bulacaksınız. Bir kaç anahtar kelime ve bunu bilmeden önce, ikame kullanarak, kod düşünme olacak. Kitap basit terimlerle üç C # kodu ve komut yazma için gereken kavramlar açıklayarak başlar: bilgiyi tutmak için 1) değişkenleri; 2) yöntemleri (işlevler) bilgileri kullanmak için; ve 3) Nokta sözdizimi ihtiyaç duyulan bilgileri iletmek için. kitap C # kodlama ve Birlik scripting dünyasını açmak için bu kavramlara dayanmaktadır. Sen Unity Komut Referans sağlanan özelliklere erişmek için bu yeni gücünü kullanacaktır. Bu kitabın ilk yarısında kodu yazma başlayanlar için ayrılmıştır. değişkenler, yöntemler, Dot sözdizimi ve karar işleme kavramları tam olarak açıklanmıştır. C # gerçek bir programlama dili olduğundan, biz kontrol yardım ve Birlik projenin her aşamasını organize etmek için bir devlet Makine geliştirmek için bu yararlanın. Temel programlama kavramları kurulmuş ve biz bazı Durum Makinesi organizasyon sonra, Birlik özellikleri ve güç komut dosyası başvurusu kullanılarak erişilir. "Unity 3D ile Oyun Geliştirme tarafından Öğrenme C #" hedefi nasıl Birlik Scripting Referans kullanmak için size öğretmektir.

Kitap istatistikleri