Mørke Vande (Waterfire Saga (Vandflammens Saga) #3)

Okunma
ISBN:
9788771653083
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Dark Tide (Waterfire Saga #3)
Dil:
Danish
Ülke:
Denmark
Yayınevi:
Alvilda
Baskılar:
Dark Tide
Serafina er nu ikke længere en fortabt og forvirret prinsesse, men i stedet den selvsikre leder af modstandsgruppen De Sorte Finner.

Mens hun kæmper for at sabotere sin fjende og samle allierede til kampen, står hendes veninder over for deres egne udfordringer.

Ling er fanget i Rafe Mfemes gigantiske trawler, som fragter hende til et fængsel.

Becca mødes med Astrid og finder ud af, hvorfor den ondalianske havfrue altid er så vred: Hun gemmer på en pinefuld hemmelighed.

Ava kan ikke vende hjem, fordi dødsrytterne venter på hende der.

Og det bliver mere og mere vanskeligt for Mahdi - Serafinas forlovede - at opretholde løgnen om, at han er forelsket i Lucia Volerno. Hvis Lucias forældre fatter mistanke til ham, vil hans liv og alle Serafinas håb for fremtiden blive slukket.

Politiske intriger, farlige forbindelser og hårrejsende spænding hvirvler som en malstrøm gennem denne næstsidste bog i Vandflammes saga.

TREDJE BOG I VANDFLAMMENS SAGA.

Fordobl farerne, de fængslende karakterer, kreativiteten og kærligheden fra de to første bøger - så får du Mørke vande.- AMAZON

Denne serie er så god! Pigerne oplever så meget action, politik,intriger, forræderi og endda romantik. Det bliver nok endnu vildere i den sidste bog, og jeg kan ikke vente med at læse den!- EATER OF BOOKS
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

ISBN:
9788771653083
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Dark Tide (Waterfire Saga #3)
Dil:
Danish
Ülke:
Denmark
Yayınevi:
Alvilda
Baskılar:
Dark Tide

Ava kan ikke vende hjem, fordi dødsrytterne venter på hende der.

TREDJE BOG I VANDFLAMMENS SAGA.

Kitabı okuyanlar 1 okur

• Nur-AL

Kitap istatistikleri (Bütün baskılar)

Bu baskının istatistikleri

Okur puanlamaları