Kış, mezarlık, Shylock. “Venedik Taciri”nin bu kışkırtıcı ve derin yorumunda Shylock, sanat tüccarı ve çelişkili baba Simon Strulovitch karakterinde günümüz muadili ile yan yana getiriliyor. Jacobson, karakteristik bir ironi ile Shylock'u keskin zekalı ve tutkulu, hâlâ kimlik, ebeveynlik, Yahudi düşmanlığı ve intikam sorunlarıyla ilgilenen bir adam olarak sunar. Strulovich, Manchester sosyetesinin heyecanıyla ve sahada Nazi selamı vermesiyle nam salmış bir futbolcunun kollarına kendini kaptıran kızı Beatrice'in ailesine ve mirasına “ihaneti” ile uzlaşmaya çalışırken – Shylock sevgili karısının yasını, kendi kızının Yahudi olarak yetiştirilmesini reddetmesine karşı öfkeyle değiştirir. Shylock'un rezil bir kilo et talebi üzerine şok edici bir bükülmeyle sonuçlanan Jacobson'ın anlayışlı yeniden anlatımı, Yahudi kimliğiyle ilgili çağdaş, son derece alakalı soruları incelerken, karakterlerine karşı dokunaklı bir sempati ve öncülüyle gerçek bir manevi akrabalığı korur -