Adı:
Sır Tutabilir Misin?
Baskı tarihi:
Eylül 2010
Sayfa sayısı:
448
Format:
Karton kapak
ISBN:
9786054377404
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Can You Keep A Secret?
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
Artemis Yayınları
Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!

Annemden sakladığım sırlar

Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim.

Erkek arkadaşımdan sakladıklarım,

Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil.

Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir.

Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.

İş arkadaşlarımdan sakladıklarım İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim!

Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar…

Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor.

NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da!

Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!
Sophie'ye bayılıyorum. Okurken gülüyorum, eğleniyorum. Bütün kitaplarını aynı şekilde elimden bırakmak istemiyorum.
Emma ve Jack de beğendiğim karakterlerden oldu. Sadece çok hızlı bittiğini düşünüyorum. O yüzden 1 puan eksik verdim. Birkaç sır daha öğrenmek isterdim :)
Gülerim sanırım diye düşünüyordum ama bu kadar eğleneceğimi tahmin etmemiştim. Kahkahalar attım bildiğiniz, o derece :) Blogta detay verdim biraz ama buradan Emma'yla tanışmanızı istemekle yetineceğim :)
Eğlendirirken hayattaki "basit" hatalarımızı önümüze seren kitapları seviyorum. Numaran Bende Var kadar güzeldi. Beyaz yalan dediklerimizin aslında ne kadar incitebildiğini çok güzel anlatmış. Okumanızı tavsiye ederim !
Eğlence, aşk gırgır, şamata... Güzel sade bi kalem.. Kaç defa okursanız okuyun tekrsr okumak isteyebilirsiniz. Heyecanlı bir hayat okumak isterseniz tabi ki.
Bu kitap çok tehlikeli :) Kola kutularındaki nasıl içilmeli notu gibi bizi kitap hakkında uyarmalılar. Eh madem düşünememişler ben size bir sır vereyim : Okurken etrafınızda sizden başka kimsenin olmadığından emin olun!! Uyuyan birileri varsa çok fena azar işitirsiniz yani geceleri okumayı aklınızdan bile geçirmeyin :) Kahkaha atmaya doyamayacaksınız benden söylemesi...
Bu yazar beni hic hayal kirikligina ugratmiyor ne zaman sıkılsam ya da agır giden bir kitaba takılsam bu yazar beni kurtarır bu kitabı da aynen öyle oldu okurken kahkaha attım resmen karakterler ve olay örgüsü çok güzeldi. Birçok yazarın örnek aldıgı ve birçok filme altyapı sağlamış bir yazar bu kitabı da şahaneydi gülmek kahkaha atmak isterseniz mutlaka okuyun derim.
Çok çok çok eğlenceli bir kitaptı. Bol kahkahalı. Beklediğimden çok daha iyiydi. Konusu, kurgusu ve yalın anlatımıyla çok güzeldi. Karakterler hele muhteşemdi. Ah Emma ah. Çok güldürdün beni. Emma için üzüldüğüm yerlerde oldu. O kuzeni var ya o kuzeni. Çileden çıkarttı. Connar da sevimli bir karakter olmuş. Tabi Jack başka.
Özellikle kitabın ilk yarısı çok eğlendim.
Kahkaha, gırgır, şamata, aşk. Sadece bunlardan ibaret değil. Güzel anekdotlar kalbinizi ısıtacak durumlar da vardı.
Ben bu kitabı çok beğendim. Yazarın diğer kitaplarını araştırmaya başlayacağım. Son olarak; aman dikkat edin. Okurken yalnız olun!!! 🤗
Mutlaka Emma ile tanışmalısınız.
Sizin sırlarınız var mı?
Herkese keyifli okumalar.
Kahkahalara boğulmama neden olan, sürekli yüzümü gülümseten resmen klasik bir Sophie Kinsella kitabı ile karşı karşıyayız. Vee bu kitapta da Emma ile tanışıyoruz. Emma hayatında bir yandan iş hayatının zorluklarıyla uğraşırken bir yandan da kişisel sorunlarıyla çırpınıyor. Hele bir kuzeni var ki baş belası düşman başına, ıyy :) Çok da uyumlu olduğu bir sevgilisi var, Connor... Herkes adamın ne kadar muhteşem, harika birisi olduğundan bahsediyor. Acaba Beyaz atlı prensler her zaman hayatımızın aşkı mı???

Derken bir iş gezisi araya giriyor. Tamamen tesadüfen kızımız Business sınıfta uçma fırsatı buluyor. Tam biraz gevşerim derken uçak feci bir türbülansa girince her şey kabusa dönüyor. Emma eyvah şimdi ölücem korkusuyla ne kadar sırrı varsa yanında oturan tanımadığı adama tek tek ayrıntılarıyla anlatıyor. Tabii bu arada ben gülmekten karnım ağrırken koltuktan düşmüş olabilirim :) Ailesiyle ilişkisinden, sevgilisine karşı hissettiklerinden tutun da giydiği iç çamaşırına kadar... Tabii çene düşünce bizimkini susturmak çok zor... Yaptığını farkettiğindeyse her şey için çok geç, tam bir saattir yanındaki adama hayatında ne var ne yoksa anlatmış :) Neyse kendini toparlıyor uçaktan iniyor, yaptığından yerin dibine geçmiş durumda... Tek bir tesellisi var, o da bir daha bu adamı nerde görücem ki diyor. Taa ki tüm sırlarını bilen bu adam çalıştığı şirketin sahibi Jack Harper çıkana kadar... Asıl şenlik ondan sonra başlıyor. Adam resmen şirkete Emma ile uğraşmak için gelmiş sanki... Nasıl bir hafıza varsa anlatılan tüm sırları da teker teker hatırlıyor yahu... Tabii bu sırların arasında Connor'a karşı gerçekten hissettikleri de o sırada ağzından kaçtığı için aralarındaki ilişki giderek değişiyor. Bu arada Jack'in her yanyana geldiklerinde gizemli tavırları da iyice merak uyandırıyor. İkisinin sahnelerini kitap boyunca merakla bekledim. Çok da sevdim, yine ayıla bayıla okuttu kitap kendini... İyi okumalar...
Uzun bir aradan sonra çok sevdiğim 1000 Kitap'a geri döndüm ve 2018'de okuduğum kitapların yorumlarını gireceğim. :)

Sophie Kinsella hep beğeniyle okuduğum bir yazar.Kitapları bıcır bıcır bir dille anlatılmış,kafanızı kargaşadan uzaklaştıracak,çok eğlenceli ve okuma keyfi veren kitaplar.Sır Tutabilir Misin yazarın okuduğum 5.kitabı ve ben yine tebessümlerle ve heyecanla okudum.Yazara kesinlikle devam edeceğim ve eğlenceli kitaplarından mahrum kalmayacağım.

Emma aslında içimizden biri.Hayat telaşı olan,sıradan bir yaşam süren genç bir kız.Ama onun da sırları var.Ortaya çıkarsa büyük utanç duyacağı birtakım sırlar.Hangimizin hayatı sırlarla ve gizemlerle dolu değil ki? Emma sır saklama konusunda çok yetenekli olsa da bir uçakta yabancı olduğunu sandığı birine sırlarını anlatma hatasına düşüyor.Yani...Aslında o kişi yabancı olmayabilir!

Merakla ve ne olacağını bekleyerek okuduğum bir kitap.Kurgusu da hoş,anlatım dili de.Klişe bir komedi kitabı değil,deniz sesini dinlemenin verdiği keyfi veriyor diyebilirim.Stres atmak için öneri yazarım tabii ki Kinsella.En azından bir kitabını okumanızı tavsiye ederim çünkü gülümseyeceksiniz.

Sizin de neşe dolu günler geçireceğiniz Ramazanlar dileğiyle.Keyifli kitaplar hep sizi bulsun. :))
Bir çırpıda bitti resmen. Kitaba başlarken sıkıcı olmasından korkuyordum ama çok eğlenceliydi. Bazı kısımları tekrar tekrar okuyup güldüm hatta. Emma’nın çaresizliği ve şanssızlığı çok başka bir eğlenceydi benim için. Ve Jemima’nın hiç bir cümlesini mantıklı bulmadım çoğu zaman sinir oldum. Bence kurgu güzeldi. Kesinlikle sıkıcı değildi.. Kafanızı dağıtacak komedi türünde birşey istiyorsanız hemen başlayabilirsiniz. 7/10
Tipik Sophie Kinsella klasiklerinden. Güzel senaryo akıcı zevkli çok uzatmadan dozunda bitiyor. Keyifli vakit geçirmek için ideal.
TV izlemediğim için öylesine boş vaktımi değerlendirmek için başladım, ama iyiki okudum dedittirdi.
Sırları olmayan insan yoktur,illaki büyük korkunç şeyler sır değildir ufak masum sırlar vardır Emmanında öyle ama işin ilginç yanı onları hiç tanımadığın bir adama bülbül gibi şakımasıydı.Aman boş ver ne de olsa bir daha o adamı hiç görmeyecek.( tabi sen öyle san Emma)
"Eskisinden çok daha yeniyim. Çok daha dürüstüm. Çünkü öğrendiğim bir şey varsa o da şu, insan iş arkadaşlarına, arkadaşlarına ve sevdiklerine karşı dürüst olamıyorsa hayatın ne anlamı var ki?"
"Gerçekten mi? Şey, başka bir şey de kullanabiliriz. Şekerparem nasıl?"
Şekerparem? Ciddi mi bu?
"Hayır,"diyorum çabucak. "Bence hayatım olsun."
"Bana neler oluyor? Normalde aklımdan geçen saçmalıkların ağzımdan çıkmasını engelleyen bir süzgeç vardır, kontrollü giderim. Fakat süzgeç işlevini kaybetti. Her şey kocaman, gelişigüzel bir yığın halinde dökülüyor ve engel olamıyorum."
"Elbette sırlarım var.
Olmaz mi? Çok doğal. Eminim benim sırlarım da herkesinki kadardır, daha fazla değil.
Üstelik öyle büyük, yeri göğü sarsacak sırlardan söz etmiyorum."
"Yanlış anlamayın. Yaşlılığa karşı değilim. Hiçbir şeye karşı değilim. İnsanların hepsi birdir, ister zenci ister beyaz ister erkek ister kadın, genç ya da.... Ama bu adam ihtiyar. Bildiğimiz ihtiyar."

Kitabın basım bilgileri

Adı:
Sır Tutabilir Misin?
Baskı tarihi:
Eylül 2010
Sayfa sayısı:
448
Format:
Karton kapak
ISBN:
9786054377404
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Can You Keep A Secret?
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
Artemis Yayınları
Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!

Annemden sakladığım sırlar

Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim.

Erkek arkadaşımdan sakladıklarım,

Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil.

Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir.

Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.

İş arkadaşlarımdan sakladıklarım İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim!

Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar…

Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor.

NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da!

Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!

Kitabı okuyanlar 152 okur

  • sevda imanç
  • Aynur Pashayeva
  • Zeynep gun
  • Hulya Senoglu Yılmaz
  • SB
  • ÖZNUR ÇOKASLAN
  • Ceren
  • BİLGE ÖGETÜRK
  • Laden Burrows
  • Elif Yıldız

Yaş gruplarına göre okuyanlar

0-13 Yaş
%1.2
14-17 Yaş
%6
18-24 Yaş
%25.3
25-34 Yaş
%37.3
35-44 Yaş
%24.1
45-54 Yaş
%6
55-64 Yaş
%0
65+ Yaş
%0

Cinsiyetlerine göre okuyanlar

Kadın
%97.7
Erkek
%2.3

Kitap istatistikleri

Okur puanlamaları

10
%34.6 (18)
9
%19.2 (10)
8
%32.7 (17)
7
%5.8 (3)
6
%1.9 (1)
5
%1.9 (1)
4
%3.8 (2)
3
%0
2
%0
1
%0