Solsøsteren (The Seven Sisters #6)

Okunma
ISBN:
9788763861182
Kitabın türü:
Orijinal adı:
The Sun Sister (The Seven Sisters #6)
Dil:
Danish
Ülke:
Denmark
Yayınevi:
Cicero
Solsøsteren er den sjette bog i Lucinda Rileys populære og anmelderroste serie De syv søstre. Bøgerne i serien har solgt i millionvis og nydes af læsere på verdensplan. Denne gang er vores hovedperson Electra, og hendes historie tager os med fra Manhattans pulserende liv, til de store åbne og smukke sletter i Afrika. Udefra set virker Electra D’Aplièse til at være en kvinde, der har alting – som en af verdens bedste modeller er hun smuk, rig og berømt. Men under overfladen og presset af det liv, hun lever, er Electras spinkle kontrol over sin mentale tilstand presset. Da hendes adoptivfar Pa Salt, millionæren, der adopterede 6 døtre, da de var små, fra 6 forskellige steder i verden, dør, ryster det hendes verden. Electra har svært ved at håndtere situationen, og ender med at ty til alkohol og stoffer for at lindre smerten. Mens dem omkring hende ser til med bekymring for hendes helbred, modtager Electra et brev fra en komplet fremmede, som hævder at være hendes bedstemor. I 1939 rejser Cicily Huntley-Washington fra New York til Kenya for at lindre sine hjertesorger. Hun bor hos sin gudmor Kiki, som er et kendt medlem af den berygtede Happy Valley, som befinder sig på kysten af den smukke Naivasha sø. Cicily møder Bill Forsythe – en berygtet bachelor og kvægbonde med tætte relationer til den stolte Maasai stamme. Da katastrofen rammer, og krig bliver en uundgåelighed, beslutter Cicily, at hun ikke har andet valg, end at acceptere Bills frieri. Parret flytter til Wanjohi dalen, men Bill er meget væk, og Cicily er isoleret og alene. Lige indtil hun opdager et nyfødt barn, der er blevet efterladt i skoven tæt på hendes bondegård.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

ISBN:
9788763861182
Kitabın türü:
Orijinal adı:
The Sun Sister (The Seven Sisters #6)
Dil:
Danish