Av Dönüşleri | faruk duman: kalemi ile bir kere tanışınca sürekli okuma hissi uyandıran yazarlardan biri benim için. bazen ne anlattığına tam olarak vâkıf olamıyorum ama anlatışı beni içine çekiyor.
3.
Yıldız Gezgini | jack london: bu nasıl bir hayal gücüdür, bu nasıl kuvvetli bir anlatımdır. en çok bilinen eseri martin eden kadar değerli bir kitaptı.
6.
Mürver Ağacı | oscar wilde: dorian gray’in portresi ile wilde’ı çok sevmiştim. bu toplu hikayeler ile daha çok sevdim. bu nasıl zarif bir anlatım nasıl ince düşünceliktir dedirtiyor hikayeleri. bazıları şiirsel, bazıları didaktik ama hepsi de kıymetliydi.
8.
Bir de Baktım Yoksun | yekta kopan: hikayelerin birçoğunda baba-oğul çatışmasını işlemiş yazar. en beğendiğim öykü portobello 22 idi.
9.
Sular Ne Güzelse | erdal öz: öyküler samimi, karakterler yolda gördüğümüz herhangi biri gibi, olayların içinde duygular çok güzel yansıtılmış.
10.