Bir dergide, bir erkek kadını cinsel açıdan ne kadar çok tatmin ederse, kadın ayrılıktan o kadar acı çekermiş diye okudum. Yani aşıkken sevişmenin vergisi ağır oluyormuş ...
Okulun sayısız pencerelerle donatılmış binalarına baktı. Her birinin üzerinde şair isimleri yazıyordu; Prevert, Baudelaire, Verlaine, Hugo. Hiç kadın adı olmadığını fark etti. Acaba ka dınlar kendileri şiir oldukları için mi şiir yazmıyorlardı? Dönüp Nina'ya baktı; evet, kadınlar suskun şiirlerdi.