...eğer iyi eylemlerin sonucunda kötü şeyler de olabiliyorsa, kötü eylemlerin sonucunda yalnızca kötü şeyler olacağını kim söylüyor? Belki de bazen doğru yol, yanlış olandır? Yanlış yola girersin ve bu seni yine de olmak istediğin yere çıkarabilir? Ya da başka bir yönden bakacak olursak, bazen her şeyi yanlış yaparsın ve yine de doğru sonuca ulaşırsın.
Başkalarına karşı kendimizi olmadığımız biri gibi göstermeye öyle alışmşız ki en sonunda kendimize bile olmadığımız biri görünmeye başlıyoruz. (François da La Rochefoucauld)