"Nefret dolu bakışlarla mutluluğunu izledim , kıskandım deli gibi çoğu zaman ölmeni istedim , nasıl böyle umursamaz bir şeytana dönüştün öylece sevdiğim a..... gidişini izledim...":')🥀💔
"Neyin var?" diye sorduklarında, neyden başlıyacağımı bilmiyorum... o yüzden "hiç bir şey" demek daha kolayıma geliyor .Koca sancıyı hiç bir şeye sığdırıyorum...🥀