Cuma ŞAHİN

"Servet genellikle yaltaklanmasını ve boyun eğmeyi bilenlere gelir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çağın insanı ne kadar çok şeye sahip olursa o kadar çok mutlu olacağını zannediyor.
"İnsanı kıtlık zamanlarında açlık değil, alıştığı tokluk öldürür"
"Tüketilen fazla gıda vücutta fazlalıklar ve kötü artıklar meydana getirir. Bu kötü artıkların yüzünden de vücut orantısız şekilde genişler ve çirkinleşir. Bu gıdalardan meydana çıkan kötü sıvıların beyne zararı vardır. Zihni ve fikri körleştirir. İnsanda idraksizlik, gafillik ve gerçekten sapma ortaya çıkar."
“İnsan beyni değirmen taşına benzer. İçine yeni bir şeyler atmazsanız kendi kendini öğütür durur..."