"Tüketilen fazla gıda vücutta fazlalıklar ve kötü artıklar meydana getirir. Bu kötü artıkların yüzünden de vücut orantısız şekilde genişler ve çirkinleşir. Bu gıdalardan meydana çıkan kötü sıvıların beyne zararı vardır. Zihni ve fikri körleştirir. İnsanda idraksizlik, gafillik ve gerçekten sapma ortaya çıkar."