MERVESULTAN

Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük..🌿🍃 🕯 Cemal Süreya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim imza attığım kalbe kimse şiir yazamaz dedi adam.  İlgilenmezsen roman bile yazarlar dedi kadın...🌨🌒
"Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değil de içinden gelmemesi. Heves yok, inancın kalmamış, zorlayamıyorsun..."
-Aysel gitti. +Onun için mi üzgünsün ? -Yoo. +Döner herhalde. Üzülme ne olursun. -Dönse de fark etmez. +Neden? -Artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz ki. Bir kere gitti mi gitti. Yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın...🌧🌒
İnsan sevdiği için sever. Aşk’ın hiçbir gerekçesi yoktur.'' 💭⚘ 🕯Paulo Coelho