dilek

dilek
@kitapsvr_
Kayıp Zamanın İzinde'ye başlamak istiyorum ama sevemem diye korkuyorum. 🥴
Emre Bulut isimli okura yanıt verildi
dilek
Mehtap olur tabiiii 💚 teşekkürler 🙏🏻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kayıp Zamanın İzinde'ye başlamak istiyorum ama sevemem diye korkuyorum. 🥴
Kağan Yılmaz isimli okura yanıt verildi
dilek
İyice korktum.. 😀
Kayıp Zamanın İzinde'ye başlamak istiyorum ama sevemem diye korkuyorum. 🥴
Emre Bulut isimli okura yanıt verildi
dilek
Emre Bulut bu aylar içinde okuruz umarım🙏🏻