Yoruldum patron! İnsanların insanlara saldırmasından, çocukların ömrünün kelebekten az olmasından, adaletin bozguna uğradığı bu dünyadan yoruldum.
#yeşilyol
#stephenking
Kadının Kadınlar Günü olduğu için değil, kadın olduğu için değer gördüğü ve tek bir kadının dahi hayattan koparılmadığı yarınlara... Günümüz kutlu olsun.