KitapUze

KitapUze
@kitapuze
Yitirdim kendimi kendi içimde.
Ey Savaş!.. Sen acı ve korkunç.. kanlı ve berbat.. çirkin ve yıpratıcısın.. Fakat sen büyük ve azametlisin. Bunun içindir ki insanlar sana ebediyen tapınacaklardır.
Sayfa 69 - Ötüken Yayınları
Reklam
“Sakın hiçbir şeye inanma kızım” diyor, “insanlar vefasızdır.”
Sayfa 48 - Ötüken Yayınları
Ümit olmasa yaşanır mı?
Sayfa 45 - Ötüken Yayınları
Dertli gönüller çabuk anlaşır.
Sayfa 40 - Ötüken Yayınları
Yaralarım ağır, fakat mestim zaferden.
Sayfa 25 - Ötüken Yayınları