İnsanoğlu, milyonlarca ölü vererek, bu dünyada yaşama hakkını almıştı ve kim gelirse gelsin bu dünyayı ondan alamazdı; Marslılar on kat kat daha güçlü olsalar da bu dünya insanoğlunun olacaktı. Çünkü insanlar boş yere yaşamadıkları gibi boş yere de ölmüyorlardı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatın karanlık ve korkunç yanlarından yakayı sıyırmış olanlar benim gaddarlığımı, bu son faciamız karşısındaki öfke krizlerimi kolaylıkla suçlayacaklardır; çünkü onlar neyin yanlış olduğunu herkes gibi bilseler de azap çekmiş insanların başlarından nelerin geçmiş olabileceğinden habersizdirler. Ama pek çok zorluk atlatmış, sonuçta hayatı dibine kadar yaşamış olanlar daha hoşgörülü olacaklardır.