Yolu bulamamak azap gelir yürüdüğün yolu sevmemek nefret duygumu hücrelerimde hissettir. Büyümek de bu değil mi hep doğru yol olsa nasıl anlar insan meşakkatli yolu aştığını yalnız bu kadar acıtmalımıydı bu kadar düşmek mi lazımdı bu kadar dik duruş mu gerekliydi bu kadar yorgun tebessümmü gerkliydi bu kadar kırgın bakış ya da bu kadar yakmalımıydı yüreği