Giriş Yap
Bıktım cidden
Siz şu saçma sapan güncellemeler yapacağınıza akışı düzeltin ya bu ne akışımda hiçbir takip ettiğim okur yok gönderilerim beğeni almıyor ya bu ne düzeltin lütfen.
1000Kitap
1000Kitap
1
Insanların ǝn böyük səhvi ondadır ki, onlar problemin həllinə deyil, özünə fokuslanırlar. Əslində, problem də bir sualdır və yaranıbsa, əlbəttə ki, cavabı var. O cavabı axtarıb tapmaq lazımdır.
Elçin Əzimli
Sayfa 37 - Teas Press
Hocam nedenini söylemeden birden konuşmayı kesenler cehennemin kaçıncı katına gidiyor?
5
Kitaplarda uzun uzun konuşulacak, anlatılacak önemsenecek kadar değerli olan şeyler gündelik hayatta yok olup gidiyordu..
Fatma Barbarosoğlu
Sayfa 35 - Profil Yayıncılık
Arkadaşlar sizinde takipçi sayısında bir sorun var mı? Takipçim arttıkça azalıyor?? Bir bakıyorum 248 bir bakıyorum 244 bir bakıyorum 246 ve yine bir bakıyorum 243 olmuş yani bir artıyor bir azalıyor ve bu arada beni takip edenler var. 1K da mı sorun var anlayamadım. Çünkü bir yorum görmüştüm de o yüzden soruyorum.
2
13 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.