Bu niyetle evlenip de evde mahkeme duvarı gibi bi çehreyle karşı karşıya kalan erkek/kadın her evliye Allâh sabır versin. İnsan tabii ki eve geldiğinde derdini kederini dışarda bırakacağı bi yol arkadaşı olsun ister. Gelen yansıtmamaya çalışır , evdeki hatırlatmamaya çalışır ; karşılıklı sevgi/muhabbet çerçevesinde evlilik huzurlu olur.
Burda erkeğe de kadına da görev düşüyor.
3 günlük dünyâ zâten değil mi ?
Kimse kimseye zehir etmemeli, zorlarını kolaylaştırmalı....