Hamd ve şükür benzerdir ama ayrıdır.
"Şükredin ki ni'metimi artırayım" diyor Mevlâ.
İyiye güzele şükredilir ve artırılır bi iznillâh
Kazaya belâya sâdece hamdedilir ki artmasın.
Her şeye hamdedilebilir ; iyi-kötü.
Şükür musîbete edilmez..
HAYIRLI GECELER...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes inanır
ancak îmân etmek ayrıdır.
Zîrâ EbuCehil bile inanmış peygamberliğine Rasûlün.
Ama îmân etmemiş ; neden ben varken onu seçti Allâh diye..
Kibirzâde....