Adelina

Adelina
@korkral
Yeni bir gün..güzel bir gün. Ve ben yaşıyorum.
1000Kitap
Reklam
Burda varlık göstermeyi bile beceremiyorum. Gitmeli..gidiyorum.
Gece olmasını ıstiyorum.. Gece olsun ve ben özgürce düşünebileyim ıstiyorum. Artık gece olmalı ya da delirmeli..
Sıkılıyorum.. İçimde boğazıma doğru yükselen, acı veren bir şeyler var. Hayatın anlamı; acı,sıkıntı,bunaltı...
İyileşmenin ilk yönlerinden birisi de; kişinin şaşırarak kendi bilmedği yönlerini tanımaıdır. ERİCH FROMM
1000Kitap