kerem

kerem
@kqrem
kendimden özür diliyorum.
şimdi benim de yalanlara inanmaya ihtiyacım var, bütün çaresiz insanlar gibi..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ne zormuş ne zormuş severken sevilmek şu kısa ömürde gerçekten yaşayabilmek hep mutlu olup ağlamasaydık şayet bilir miydik aşk ne demek ne zormuş gün boyu onu düşünmek tüm güzel anılarının onunla olmasını istemek eğer geceleri uykusuz kalmazsam o zaman anlarım mutluluk ne demek ne zormuş ağlayabilmek kendini değmez diyerek avutup değmeyeceğini asla kabullenememek bilmem ki onsuz mutluluk ne demek ne zormuş aşık olmak eski anıları hatırlayıp ağlayabilmek iyi geceler demediği gün anlamam ki uyku ne demek ne zormuş saçlarının kızıllığında gözlerinin kahveliğinde gülüşünün güzelliğinde kaybolmamak ne zormuş kk
sensin benim mutluluk anlayışım
kimsenin sevgisini hissedememek, en büyük yalnızlık..