kendi mutluluğundan çok onun mutluluğunu önemsediğim, hastalanırsa keşke o hasta olmasa ben olsam dediğim, hiç ağlamasa hiç üzülmese dediğim biri var. onun morali bozuksa benim de öyle oluyor. gözlerine baktığımda yüzümü gülümsetiyor. hoşlandığımı fark eder benimle konuşmayı kesmesin diye arkadaşımmış gibi davranmak o kadar zor ki hayaller kurduğun kızın sana arkadaş gözüyle bakması biraz üzücü olabiliyo.. benimki biraz imkansız aşk.. seninle beraber mutlu olmak isterdim ama olması zor gibi seni gerçekten içten seviyorum ne olursa ol hep mutlu ol..