Bu dünya bir okul,biz de onun öğrencileriyiz. Her birimiz buradan geçerken bir şeyler öğreniyoruz. Bazı insanlar sevgiyi, nezaketi öğreniyorlar. Diğerleri korkarım, tacizi ve vahşeti. Ama en iyi öğrenciler,zorluk ve zulümle karşılaştıklarında bundan şevkat ve cömertlik çıkarabilenlerdir. Çektikleri acıları başkalarına yasatmamayi seçenlerdir. Ve insan ne öğrenirse, mezarına da onu götürür yanında....