Kübra

Kübra
@kubocum
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım. Didem Madak
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim”
"Beklemek, neyi beklediğini bilmeden."
Çünkü çok içlenmiştim. Çünkü gücüm, gücüme gitmişti. Gül ağacım çünkü. Israrım çünkü yaşamaktaki. Gücüme gitmişti. Çünkü. İllaki yaşayacaktım. İçlenmiştim. İçli bir şey olmuştum.. Didem Madak
"Bir daha geri gelemeyecek olan bir ömrü ziyan eden gönlüme de kırgınım..."