K.

K.
@kumele
Kendi hâlindelik.
“Dışarıya bakan rüya görür. İçeriye bakan uyanır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Herkes beyaz, bir ben mi karayım?”
Müzik
“Şimdi hiçbir yere gitmek istemiyorum. Sanki içimde bir kapı kapanmış da anahtarı kimse bulamıyor.”
“Kim sabrederse, Allah ona sabrı verir. Hiç kimseye sabırdan daha hayırlı ve geniş bir nimet verilmemiştir.” Sabır; beklemek değil, teslimiyeti öğrenmektir. :)
“Dünyaya bir kez çocukken bakarız, gerisi hatıradır.” Eklemek istiyorum :) : Çocukken bakar, çocuklukta kalırız. Güzel şeyler yaşadıysak ne mutlu bize; sonrası genelde huzurludur, bir şekilde atlatırız. Ama travmalarla geçtiyse o dönem, koca bir ömrü iyileştirmeye harcarız.