“Dünyaya bir kez çocukken bakarız,
gerisi hatıradır.”
Eklemek istiyorum :) :
Çocukken bakar, çocuklukta kalırız.
Güzel şeyler yaşadıysak ne mutlu bize; sonrası genelde huzurludur, bir şekilde atlatırız.
Ama travmalarla geçtiyse o dönem,
koca bir ömrü iyileştirmeye harcarız.