Dilan kurt

Dilan kurt
@kurtd
SORULARI DEĞİL, SORUNLARIMIZI ÇALIN!!!
"Hem uzaktan sevmek iyidir. Pişmanlık yok, hayal kırıklığı yok ve ayrılık yok..." Metin Erksan ne güzel yazmış "Sevmek Zamanında Ben Seni Değil, Resmini Tanıyorum Belki Sen Benim Güzel Düşüncelerimi Yıkarsın..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Bana iyi gelmeyen her insanla konuşmayı kestim. Bana, benim verdiğim değerden daha az değer verene her insanı sildim. Kimse için çabalamak zorunda değilim. "Çokluk çöplüktür" diye bir söz duymuştum. Çok doğru."
Başarılı olmak yürek ister...
Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyorum senelerce söylense bitmeyecek şeyler... - Sabahattin Ali -
Avazın çıktığı kadar susmaya devam et. 🌙