"Hem uzaktan sevmek iyidir. Pişmanlık yok, hayal kırıklığı yok ve ayrılık yok..." Metin Erksan ne güzel yazmış "Sevmek Zamanında Ben Seni Değil, Resmini Tanıyorum Belki Sen Benim Güzel Düşüncelerimi Yıkarsın..."
" Bana iyi gelmeyen her insanla konuşmayı kestim. Bana, benim verdiğim değerden daha az değer verene her insanı sildim. Kimse için çabalamak zorunda değilim. "Çokluk çöplüktür" diye bir söz duymuştum. Çok doğru."