Kim ki

Kim ki
@ky1852
#freepalestine
Hesapta Ahmet Günbay Yıldız 'ın kitaplarını okumak varken gidip |SADİ-İ ŞİRAZİ| nin Bostan ve Gülistan kitabını alarak ne kadar kararlı olduğumu bilmenizi isterim :) Kitabı bitirdikten sonra yorum yapmaya da geleceğim iyi bakın kendinize sevgilerimle...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tuhaf değil mi, insanın gücü sevdiğine yetiyor..."
"Gün olur, başıma kadar mavi; Gün olur, başıma kadar güneş; Gün olur, deli gibi..
"Dilsizlere derman olan lügatım alevlendi, susarak gidiyorum..." #NurullahGenç
Olur öyle şeyler. Üzerler, kırarlar. Dünyadayız.