Hesapta Ahmet Günbay Yıldız 'ın kitaplarını okumak varken gidip |SADİ-İ ŞİRAZİ| nin Bostan ve Gülistan kitabını alarak ne kadar kararlı olduğumu bilmenizi isterim :)
Kitabı bitirdikten sonra yorum yapmaya da geleceğim iyi bakın kendinize sevgilerimle...