Kim ki

Kim ki
@ky1852
#freepalestine
STEFAN KÖYDE :)
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.
Satranç - Stefan Zweig
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir Hatırlatma :)
Allah'ın herşeyi bir anda değiştirebileceğini unutma. Gecikmiş gibi görünen şey reddedilmiş değildir. O' nun nimetleri çoğu zaman en beklenmedik ve en güzel şekillerde gelir. 🌸 #kalplerinkeşfi
Kalplerin Keşfi
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. karşına kimi insanın yüreği karanlık kiminin ki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım insanlara karşı kendini koru!" (O zaman kaldığımız yerden okumaya devam edelim.)
"Sıradan bir hayatın mutluluğunu hiç küçümsemeyin."
"Güzel tevafuklara talibiz.."🌸