Gözlerim ağır yaralı bu gece ,
Sırtımdan üç kurşun yedim,
İkisi dostlarımdan bana hediye.
Kirpiklerimden acı damlatıyorum.
Kaşlarım sokak lambası
Bir yanıp bir sönüyor.
Uzaktan göremezsin göz bebeklerimi.
Onlar üç tarafı sarılı hüzün adası.
İki kulaç ötemde güzel günler
Güzel günlerde saklı düşler
Dizlerimde ufaklı irili yaralar
Tam vardım dediğim an
Yırtık cebe koymuşuz
Yine Umutları iyi mi ?
Kemal Yıldırım