B҉I҉L҉G҉I҉M҉

B҉I҉L҉G҉I҉M҉
@kytd
Her şey gönlünce olsun demişti Sen olmadıktan sonra ne önemi var diyemedim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben giderken ben sensiz ne yaparım dedi. KENDİSİ GİDRKEN VEDA BİLE ETMEDİ