Ölüm var ve saati yok.
Yanınızdaki kişiyi kırmayın,
değer verin.
Ona defalarca sevdiğinizi söyleyin,
özel hissettirin.
Hayat kısa imkansız ne varsa onun için çabalayın.
Onu ağlatmayı geçip ağlamasına müsade bile etmeyin.
Küçük hatalarında bitti demeyin!
yarı yolda bırakmayın.
Neden mi?.
Çünkü ölüm var ve saati yok..
Belkide onu son görüşünüz dür,
belki ona son sarılmanızdır,
belkide saatler sonra ona değil de,
artık toprağına dokunuyor olacaksınız.
Artık toprağını öpüyor olacaksınız..
SEVDİKLERİNİZİN DEĞERİNİ ONLARI KAYBETTİKLERİNİ SONRA DEĞİL,
YANINIZDAYKEN BİLİN.
ÇÜNKÜ ÖLÜM VAR VE SAATİ YOK!!